29 Mart 2007 Perşembe

Mevlit kandiliniz kutlu olsun

Dünyadaki bütün insanlara peygamber olarak gönderilen ,peygamberlerin sonuncusu ve en üstünü MUHAMMED ALEYHİSSELAMIN dogumu biz müslümanların sevinc ve neşe günüdür .bu günü ALLAH rızası icin mevlid okutmak ,salevat-ı şerife getirmek ,tatlı şeyler yedirip icirmek,hayrat ve hasenat yapmak,böylece,bu gecenin şükrünü yerine getirmek müstehaptır
KURAN-ı kerim okumalı kaza namazı kılmalı du a etmeli ,CENAB-I HAKTAN af ve mağfiret dilemeliyiz ALLAH günahlarımızı bu günün hürmetine afetsin.



Canı-u dilden aşık oldum
Ben Hazreti Muhammede
MEVLAM ümmet eyle bizi
O Hazreti MUHAMMEDE

Murada eriştir bizi
Ruyada görüştür bizi
mevlam kavuştur bizi
O HAZRETİ MUHAMMEDE





No:
Bu Blogu acan Kübişimii Seviiyoorummm...:)

24 yorum:

Mihriye Sultan dedi ki...

hayırlı olsun filiz ablacım blog dunyasına hosgeldın hayırlı guzel haberler bekliyoruz cok opuyorum seni kuzencigim .... demekkı senınde menajerin kubra fazla sımartmayın para almaya baslıycak........ozaman mahfolduk

Kübra dedi ki...

filiz yengemeee bak bee... maşallah maşallah..
merveyle betül çatlasınn hıhhh.. :)) bak hemen geçtin onları..
çok güzel bi yazı yazmışsın yengecim.. Allah razı olsun..
ben de seni seviorum.. çok öpüorum..

FiLiz dedi ki...

canlarrımmmm benı yanlız bırakmadıgınız ıcınn cok teseekkkur edıoorumm...ilkler özelldırr mıhrıyemı ve kubramı öpuoorum...ilk oldukları ıcınn...

Adsız dedi ki...

mami syfn hyrlı olsn diyim dedim merveyle bana cok büyük örnek oldun :)dayanamıycaz bu duruma bizde acıcaz:p tabikide şaka beceremeyz bz öle yazmayı kabiliyet yokki bzde:)
sana ii seyirler mucx bu ilk ve son yorum daha yok

sakrep dedi ki...

ana vuuuuu kız nezaman yaptın bunu Allah ıyılıgını versın emı, cokda guzel bir gunde başlamıssın hayırlısı olsun insaaallah kem gozlerden korusun rabbim dimi :) y eh artık bundan sonra senı sık sık zıyaret edecem ALLAHa emanet ol
kotuluklerın anası senıde seveyi

Adsız dedi ki...

filizciğm hayırlı olsun .
bu ne böyle hızlı giriş yaptın sanal aleme. tebrik ederim.
güzel yazılarını beklıyoruz

Adsız dedi ki...

sevgili okurlarım 2.5 yıl aradan sora ilk defa kendi capımda eğleniyorum valahi bu mutluluğu kübrama borcluyum hepinizi öpüyorum yorumlarınız bana destek ve güc veriyor beni okumaya devam edin :))

Serra dedi ki...

anneciiiiiiim, fiLiz yenge sen de mi bLogLandin? $oktaim, ma$allahh. hayirLi oLsun ya, cok sefindim. Senin de kandiLin mubarek oLsun. Opuorum kocaman Sefa`yii :)

~Serra

Adsız dedi ki...

serra sağol yavrum .kızlardan bana sıra gelmiyoki bı şeler bende yazaym onlardan kurtuluyom sefa bilgisayarın başına geciyo oyun oynuyo kendi capnda . öpüyom yavrum filiz

Kübra dedi ki...

yengecimm.. böyle isimsiz yorum yazma.. bak sana öğreteyim de kendi adınla yaz yorumlarını..

hani yorum yazarken aşağıda
Choose an identity yazıyo yaa..
altındaki
Google/Blogger bölümünü işaretleyip
username bölümüne kullanıcı adını,
password yerine de şifreni yazıyosun..
bu isimle şifre, ilk başta sayfana yazı yazmak için girdiğin isim ve şifreler.. ok??
umarım anlatabilmişimdir.. öperimm

FiLiz dedi ki...

tamam canım öptm

Adsız dedi ki...

aanneecımmmm bloguundaa basaarılarr..;:) merveeeeeeeeee

FiLiz dedi ki...

anneeeeeeeee bilgisayarı bıze bırak :)

Adsız dedi ki...

tesaduf eserı rastladım bloguna masallah fılız yenı duydum nete gectıgını bune hız benıde gectın aferıııııın. basarılar kolay gelsın sende sana aleme gırdın hadıı hayırlı olsun arada zıyaret ederım öptum efnan-- dumbullı
benım adresım kubrada var.

Adsız dedi ki...

ayy fılızcıım tebrık ederım
aferın sanaa cok begendıım

hayırlı olsun...

FiLiz dedi ki...

efnan, dumbulliyi biliyom :) resimlern cok güzel ben daha resm koymasını bılmıyom kübraya gene iş düşüyo öptüm Fehiman sizleride sanal alemde görmek isteriz hayatm:) sağolun filiz.

Kübra dedi ki...

yingeee.. ufkunu aydınlatmayaa geldim, aç kapıyıııı :)

sakrep dedi ki...

kıs nerdesın actın oturdun, tembel :P hadı kaldır dotunu bakım yada kaldırmadan yaz oturdugun yerden bak kotuluklerın anası kızayı ha :)

sakrep dedi ki...

aloooooooooooooooo hadı kaldır dotunu :P

Adsız dedi ki...

ben hep netteyım senı gormuyom hıc .gorusmek uzere by efnan yan.dumbulli.

Adsız dedi ki...

hadi filiz .
habire gelıyorum sayfana daha birşey yazmamışsın .
beklıyoruz

Adsız dedi ki...

ama filiz ablacım ben de yenı görendım blogunu benıde öp:((((( küserim yoksam:((( saka sakaaaaa hayırlı olssunm blogunnn allah guzel seylerı yazmayı nasıp etsın ınsallahhh aminnnnnnnn::)))

Adsız dedi ki...

selam filiz abla
yeni blogun hayırlı olsun ..
seni de aramızdan görmek ne güsel..
yıldız ve nilgüne selamlarımı söyle..
yorumlarının devamını beklioruz
inşallah bende aranızda olmak dileklerimle
Allaha emanet olun

hatice kübra

Adsız dedi ki...

ben bu siteye bir hadis i şerif yollamak istiyorum
''sana yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma