10 Nisan 2007 Salı

Önemli bişi yok

CANLARIM sevgili okurlarım carpıcı bişeler yazmak istiyorum . düşünüyorum bişi bulamıyorum. MESELA bugün merve okula gitmedi ana kız bi gezelim dedik .maltepede karfurlarda bütün mağazalara bahar gelmiş 90,60,90. olduğum icin cok guzel şeyler aldım:) alışverişten sonra kızkardeşim yıldıza uğradık sefayla tuana bir birlerini görünce cok sevindiler. DÖNÜŞTE toysarasa uğradk YAP BOZ aldık ceşitli hikaye kitapları aldk . şu an tek isteğim sefanın uyuması ancak o zaman kendime zaman ayıra biliyorum . okuyacak cok hikaye kitabm var::))



NO:HER KESİ ÖPÜYORUM

10 yorum:

Kübra dedi ki...

ay yengee sen çarpıcı birşey yazmasan da olur.. böyle gündelik şeyleri yazsan da güzell :)
ayy çok sevidm yaw..
bi de bi resim ekledin mii tamamdır artık :)

sakrep dedi ki...

kıs benım sana yazdıgım yorumlara noldu vuuuuuu ıyı zaten yazman gereknde bunlarda usagunun gunluk yenı yenı kesıflerınıde yazabılırsın kıs hadı optum senı ama vaeya bu da gelmesın bıdaha yorum morum yok sana :)

Serra dedi ki...

senin her halin carpici fiLiz yenge yaf, cok icten yazdigini du$unuorum. ;)
oh ohh orda havaLar guzeLLe$io, burdaySa bozuo. ;(
Tuana da Sefa da cok tathLi cocukLar ma$allahh.
opuorumm.

~Serra

sakrep dedi ki...

waw demek yenılık yaptın ha :) kıs bole ıkı yazıda renk degısecekse ben hergun burdayım yaw gule gule kullan canım.

FiLiz dedi ki...

Sevgili,sema,kübra ve serra sizlerde olmasanız kendim yazıp kendm okuyacam saolun varolun :)) resm koymayı bi öğrensem carpıcı resmlerle aklınızı alıcam ama beceremiom :) öpüldünüz gözünüz ve parmaklarınızı benden mahrum etmeyin:))))

Mihriye Sultan dedi ki...

Ohh filiz abla GUNUNUZ GUZEL GECMIS anlasılan bak iste mağazalarin carpıcı vitrinlerinden bir kac foto tuana ve sefanın eglendigi vakitler mervenin artist soforlugunu resimle beklıyoruz .herkeze selamlar opuyorum senı kuzencim.....

Adsız dedi ki...

hedi filiz resimler ,yeni yazılar beklıyoruz.ne güzel çamlıca tepesını yazsana .
ne kadar güzeldi sefoşun yaptıklarını.
merveye tekrer teşekkürler önce gitmek istemıyodum ama sonra çok memnun kaldım.
hadi bye
görüşmek üzere

efnan dedi ki...

baharın gelmesı ıyı oldu herkes ıcın evde durmak ıstemıyo kımse cocuklar bıle ıyı ettın nasılolsa soforunde var arada banada gel .
buarada senı nette gormuyom nıye gırmıyosun chat yapalım .optum by. dumbulli. yanı efnan.

Kübra dedi ki...

yingeeeee... ee haniii resimler...
gösterdim sana artık kurtuluşun yok.. ekleyiver resimleri, teker teker..

FiLiz dedi ki...

ilginize cok teşekkür ediyorum ye::::))))))))ni okuyucularm, haticeye ve zehraya hoş geldiniz diyor hepinizi seviyorum:::)