23 Nisan 2007 Pazartesi

ablasının bitanesi ;) ilk göz ağrım:)

baba oğul



17 yorum:

Adsız dedi ki...

demek ilk göz ağrın hımmmm peki öle olsun filiz hanımmm bana ikinci göz ağrım yazabilirdin ama neyseeeeeee ;)sana daha yorum flnda yok ilk gözağrıcığın yazarrr :p

sakrep dedi ki...

muahahahaha :) filiz bak benden sana nasıhat olmaz ama birine ilk derken dıgerınede son dıyecen da nasılsa ıkısı kız oglan zaten tek hehehe betul sabah sabah benı guldurdun Allahda hep senı guldursun,filiz hanım bırgun gıremedım sayfana ne ole cabuk cabuk yazdın hemen yoksa kocanımı tanıstırdın blog dunyasına hehehhe tamam tamam gittim ben optum kızlar sizi

Kübra dedi ki...

yengeme bakk.. heryeri resimlerle döşersin sen :)
betülüm.. sen artık bir ortancasın.. yapacak birşey yok.. üzülme yawricim..
yalnız yenge mervenin daha güzel bir resmini koyabilirdin.. merve daha güzeldir normalde ;)

Serra dedi ki...

oy oy oyy :)

~Serra

Mihriye Sultan dedi ki...

BETÜŞCUM İLK ğöz agrısı halk dilinde ilk çougum anlamında kullanılır ,ANNELER için evlatlar ayırt edilmez ,hangisini ateşe atalım sorsalar ,kendimizi atarız o ateşin içine...fakat yazdıgının espiri oldugunuda biliyoruM renk verdi yazıya ......
FİLİZ ABLACIM NE GÜZEL FOTOLAR MASALLAH NAZAR DEGMESİN SİZE.....

Mihriye Sultan dedi ki...

Bu arada yazıyı seslı okudum BERRU diyoki anne ikinci cocuk oldugunu bılıyo dimi

Adsız dedi ki...

ılk ve sondıye bısey olmaz,betul ,emınım saka dıyodur.ana olunca daha ıyı anlarsın .fılız hanım epey ıyısın masallah resımler felan bol bol beklıyoruz.allah cocuklarımıza saglık versın .optum.

efnan.

Kübra dedi ki...

yalnız yeni dikkatimi çekti.. amcamınn haşiin bakışlarınaa bakın yahu...
nasıl da bakmış öyle.. kadir inanır mı desem?? polat alemdar mı desemm :)))

FiLiz dedi ki...

Betülcüm seni dış kapının önünde bulduk diyorum niye inanmıyon :)AŞKOLSUN YANİ.
semacm senden gelecek tavsiyelere her zaman acğm. BENİM ADAMN resmini koydum,millet korkunc şahsiyet görsün D


KÜBÜŞCÜM RESMLER ÖYLESİNE MAKSAT ELM ALŞSN:::::)

SERRACM ÖPTÜM YAVRUM KENDİNİZE İYİ BAKN.:)

SAGOL NERİMANCM,ALLAH RAZI OLSUN.

MİHRİYECM SAĞOL CANM .BERRUNUN YORUMU BETÜLÜN COK HOŞUNA GTDİ :ALLAHA EMANET OLUN.

EFNANCM SAĞOL CANIM. ÖPTÜM COCUKLARINI.

sakrep dedi ki...

FİLİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ KIZ NERDESİİİİİİİİİİİİİİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

Mihriye Sultan dedi ki...

filiz abla hava nasıl oralarda adalara bakan evinin manzarasını koy bloğuna, altınada yaz duygularını nerdesin hadiii ben tatildeyim yeni postlar görmek istiyorum

Kübra dedi ki...

yengee nerelerdesinn senn???
anneler günün kutlu olsun demeye geldimm :)

Mihriye Sultan dedi ki...

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN

Adsız dedi ki...

filiz nerdesin ..
yeni resimler güzel yazılarını beklıyoruz nerdesin ...
özletme kendini..

Kübra dedi ki...

yengeee....
ama çok boşladın buralarıı.. hızlı bir giriş yapmıştın.. çok umutlanmıştık ama hayal kırıklığına uğrattın bizi :pp
nerelerdesinn yahu..
kızlar fırsat vermiosa söyle.. bi hutupis edelim onları :pp
öptümm..

sakrep dedi ki...

alooooooooooooo pacıııııııııı neresun vuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Adsız dedi ki...

merhaba filizcim önce teşekkürlerimi belirtiyim ziyaretin icin ilk defa yazıyorum herhalde hayırlı olsun sayfan evet okuyordum ama yazamadım kübranın dediği gibi hızlı giriş yaptın ama birden durakladın nazaramı geldın h:))yeni yazıların da buluşmak üzere a e o