7 Temmuz 2007 Cumartesi

EFSANE GERİ DÖNDÜÜ.... :)

SEVGİLİ OKURLARIM;

KENDİMİ SİZLERDEN MAHRUM ETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM :)

AMA İNANIN ZAMANIM YOK.SEFA BÜYÜDÜKÇE KENDİME ZAMAN AYIRIRIM SANIYORDUMKİ YANILDIĞIMI FARKETTİM EE NEDE OLSA GENC SAYILMAYIZ :)



KIZLARDAN ZOR ZAMAN BULUYODUM BİLGİSAYARIN BAŞINA OTURMAK İÇİN ŞİMDİ SEFA ONLARI VE BENİ BASTIRMIŞ DURUMDA :)



'' arbaa yarişiii'' DİYO HEPİMİZİ BİLGİSAYARIN BAŞINDAN KALDIRIYO.

BUGÜN AŞI OLMUŞ ŞUANDA UYUYO BENDE BİŞEYLER YAZİYİM OKURLARIM SEVİNSİN DEDİM :))))



BENİM GÜNLERİM EVDE KOŞUŞTURMAYLA GECİYO ALLAH BUGÜNLERİMİZİ ARATTIRMASIN .HEPİNİZİ SEVİYORUMM VE ÖPÜYORUMM :)



BİRAZCIK DA RESİM KOYİMM BARİ :)



PRENSES TUANA VE PRENS SEFA'YA DİKKAT! ;) :)















8 yorum:

Kübra dedi ki...

ayy yenge baylıom senin yazılarına..
demekk artık sefadan kimseye fırsat yok..
ama çok boşlama sen yine de buraları..
çok öptüm seni..

Mihriye Sultan dedi ki...

EVET, kubra haklı, yaz birseyler kuzencim,senin yazıların beni mutlu ediyor ve espirilerine bayılıyorum.......ALLAHA EMANET OL

Serra dedi ki...

donmene sefindim fiLiz yenge. Cok tatLi ve samimi yaziosun. bizi mahrum etme yaf. Devam, devamm.. ;)

~Serra

sakrep dedi ki...

efsane hoşgeldın :D heheheh yıllar sonra bulunan usaklar bole oluyoda netcesun bı daha ozletme kendını ha bu arada fotolarda guzel ha maşaallah sebılere nazar degmesun amınnnnnnnnn.

Adsız dedi ki...

ooo filiz hanm merhaba özlettin kendini yine döktürmüşsün senin kücükte capkınmı olacak ne hadi selametle kal arayı cok acma AEO

sakrep dedi ki...

efsane nerdesun yaw hadi kaldir dotunude yaz biseyler sebilere o kadarda yuz verme hadi bekliyoruz el memleketlerinde hadi optum bye

FiLiz dedi ki...

yorum yazan kuzenlerimi veyeğenlrimi öpüyorum sağolun canlarm.

Adsız dedi ki...

hepinize selamün aleyküm...

ne güsel eğlenmişsiniz maşallah çocuklarda pek tatlı ...Allah nazarlardan belalardan korusun ..hayırlı iyilerden etsin.. cümlemizide inşallah..

filiz abla yazılarının ve tabiki bol bol resimli olmasını bekliyorum :)
ufak yeğenciklerimizi netten tanımş oluyoruz...

selametle kalın..

hatice kübra