24 Temmuz 2007 Salı

...............................OL,OLMA



İtil, atıl ama, satılma!
Doğrul, devril ama, eğilme!
Beslen, uslan ama, yaslanma!
Tanış, konuş, yaklaş ama, uzaklaşma!
Zulmü devir, nefsi devir ama, çam devirme!
Okumaktan zarar gelmez ama ,lanet okuma!
Rakibini geç, sınıfını geç ama, gülüp geçme!
Ev al, araba al, abdest al ama, beddua alma!
Gözünü aç, kulağını aç, kapını aç ama, ağzını açma!
Davet et, hayret et, af et, tevbe et ama ,ihanet etme!
Satıcı ol, alıcı ol, kalıcı ol, bulucu ol ama, bölücü olma!
Hedefe koş, cihada koş, yardıma koş ama, ortak koşma!
Fidan besle, hayvan besle, çocuk besle ama, kin besleme!
Emek ver, kulak ver, bilgi ver ama, hiçbir zaman, boş verme!
Eşini beğen, işini beğen, aşını beğen ama, kendini beğenme!
Gününü say, servetini say, büyüklerini say ama, yerinde sayma!
Paranı ver, gönlünü ver, selam ver, canını ver ama, sırrını verme!


13 yorum:

Kübra dedi ki...

hımmm güzellmiş.. paylaştığın için saolasın yenge..
bu arada site çok güzel olmuş, renk gelmiş.. sen kurcaladın yaptınn dimii :))

Adsız dedi ki...

resimler çok güzel içindekiler dahada güzel..MAŞALLAH nazarlardan korusun.
yazılarında .uzun zamandır yoktun .
arayı uzatma beklıyoruz...
neriman

Adsız dedi ki...

filizcm yazı cok manalı bizde inşallah iyilerden oluruz kimin sözleri bunlar ee arayıda cok acma hadi ALLAHA EMANET OL.

Mihriye Sultan dedi ki...

ooooo ablacım siten cok cici olmuş
postunda çok anlamlı ,okumuştum daha önce .....
ALLAH EMANET OLUN....

sakrep dedi ki...

naber kis, cok sukur yazdin iste boyle her zaman bekliyoruz ,bildigim ama yeniden hatirlamaktan keyif aldigim bi yazi bu... tekrar tesekkur ederim cok sagol .
kizlar..... ananuza izin verunda biraz oturup doktursun da ozletmesin bize kendisini mazareti kalmasin .kalin saglicakla optum bye.

Adsız dedi ki...

anaacımmm senn neede gusell seyler yazarmıssınnnn....doggru fırrsat vermıorus kı sanaa daha nıce cevherlerı var buu anamınnn dökkturruoo masallahh bekllıos hatunn...sevvgılerr merveee kızın..:)

Kübra dedi ki...

yengecim..
Mirac Kandilin kutlu olsun..
Dualarında bizleri de unutma..

FiLiz dedi ki...

sagol kubusscum betul kurcalaadı yapptı..
Sagol nerımannn yorumlarınızı beklıorum
havvaacım bu yazıyıı takvımden buldum bılındık bısıy ya :)
sagol mırıyecım sende Allaha emaneet ol
semaacım asıl sen blognu yenılee cunku bambaska bı alemdesın :) senın herseyın carpıcıı..bızz senden cok seyler beklıorus gözumuzu gönlumuzuu ac ..:)

Serra dedi ki...

ma$allah cok cici oLmu$ buraSi! :)

~Serra

Mihriye Sultan dedi ki...

Filiz abla yeniledaa ,,,sen bana bakma ben kompe yenılıycem :)

sakrep dedi ki...

hadi kis bekliyoruz ,hem efsaneler daim yasar sen iki gunde blogunu oldurdun yaw

Hatice Kübra dedi ki...

selaaaam

yeni yazılar ve yeni yorumlarını bekliyoruz...:)

hayırlı günler

efnan dedi ki...

uzun aradan sonra bende gırdım,mutluyum pc problem vardı,yazına bayıldım cok anlamlı,resımlerıde yenı gördum sebıler büyümüş masallah ,saglık mutluluk dılıyorum ,gözlerınden öpuyorum,yazılarını takıpcısıyım bılesi devamını beklıyorum.
dumbulli kuzen efnan.